DZĪVA CILVĒKA BRĪVAS GRIBAS IZTEIKŠANAS DEKLARĀCIJA

DZĪVA CILVĒKA, BRĪVAS GRIBAS,  IZTEIKŠANAS DEKLARĀCIJA.

 

© : Dzintars : Jura dēls : Ansons 
Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks
Pasaulē nākšanas diena: 
1968 gads 12 novembra diena

1) Dievs radīja Cilvēku, izmitināja viņu uz zemes un viņam pieder visi Radītāja resursi, kurā katram Dzīvam Cilvēkam ir pilna neierobežota un bezierunu brīvība. Vārda un pārliecības brīvība, parvietošanās brīvība, brīvība no bailēm un vajadzībām, brīvība no slimībām, brīvība no ārējās domu, vārdu un darbības ietekmes, brīvību no ierobežojumiem.

2) Es esmu Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks! 
Mani tēvs un māte deva man vārdu Dzintars, pēc tēva - Jura dēls, Ansons savas senču dzimtas dēls, sasaistīts ar savas mātes Silvijas Krapānes senču dzimtu, pasludinu sevi no savas dzimšanas laika, tagad un tupmāk par Dzīvu, Brīvu, Neatkarīgu, Cilvēku ar sirdsapziņu, godu, cieņu, lepnumu un taisnīgumu. 

3) Es esmu dzimis uz savu senču Zemes, kuru ir radījis Dievs! Manās dzīslās tek asinis, kuras nes sevī savu senču mantojumu. Mana dzimta ar saknēm ieiet gadsimtu dziļumos! Nav tādas vietas uz zemes, kurā nevarētu dzīvot mani senči. Nav tāda spēka uz Zemes, kurš spētu aizliegt man svēti pateikties un godināt Dievu un savus senčus par savu Dzīvību, lai kur arī tie atrastos. 

4) Es neatzīstu robežas un ierobežojumus, es neatzīstu savu senču un savas tautas dalīšanu daļās. No šīs dienas es aicinu savu dzimtu un savu tautu: Celties un Apvienoties brālības un radniecības garā! Šī ir mūsu Zeme un mūsu Pasaule! 

5) Es esmu suverēns, Augstākās varas turētājs, dotai man no Dieva un dzimšanas. Es esmu patiesais Zemes mantinieks un saimnieks, jo es esmu Dzīvā Dieva bērns - Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks!

6) Es piesaucu sabiedrību, ņemt vērā šo Deklarāciju, tiekties apgaismības un izglītības ceļā, sadarboties un realizēt šīs brīvības tiesības nodrošinot progresīvu pasākumu ceļā veikt efektīvu tās atzīšanu un realizāciju starp visām Pasaules tautām. 

7) Es esmu Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks un man ir gudrība ar kuru mani apveltīja mūsu Radītājs, lai izbēgtu karus un konfliktus. Mana būtība ir apveltīta ar spējām vienoties un rūpēties par dzīvības labklājību. Ar savu dāsnumu un pacietību, savu iespēju robežās, es rūpēšos par tiem cilvēkiem, kuriem ir vajadzība. 

8) No šīs dienas es stājos patiesā Dieva mantinieka un saimnieka tiesībās. Es atsaucu visas manas iepriekš nodotās tiesības, kuras tika atdotas kļūdas, nezināšanas, nesaprašnanas vai viltus ceļā, tai skaitā es anulēju visas manas iepriekš nodotās pilsoniskās varas tiesības, neatkarīgi no tā vai prasītājs ir juridiska vai fiziska persona un ir iepazinies ar šo Deklarāciju vai nē. No šīs dienas es atsakos no visām juridiskām saistībām ar jebkuru pasaules valsti bez iepriekšējas ar manu klātbūtni un personisko parakstu rakstiskas vienošanas.

Šī deklarācija tika izveidota, pamatojoties uz Vispārējo cilvēktiesību deklarāciju, kuru ANO Ģenerālā asambleja pieņēma 1948. gada 10. decembrī.

9) Jaunā Derība ir Deklarācijas īpašnieka Konstitūcija.

10) Es atgādinu, ka dalībvalstis ir apņēmušās sadarboties ar Apvienoto Nāciju Organizāciju, visu kopējās cieņas un Cilvēka pamata brīvības tiesību ievērošanai. 

11) Neko šajā Deklarācijā nedrīkst tulkot tādējādi, lai kādai valstij, personu grupai vai atsevišķām personām būtu tiesības iesaistīties jebkādā pasākumā vai veikt jebkuru darbību, kuru mērķis ir iznīcināt šajā Deklarācijā izklāstītās tiesības un brīvības.
 
12) Šo Deklarāciju var traktēt tikai tās iesniedzējs deklarētājs - Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks atsaucoties uz Jauno Derību, kā vienīgo Augstākās varas dokumentu.

*Un kāds no rakstu mācītājiem, kas bija noklausījies šai viņu sarunā, ka Viņš tiem labi bija atbildējis, nāca un Viņam vaicāja: "Kurš ir augstākais bauslis par visiem?" Jēzus atbildēja: "Augstākais ir: klausies, Israēl, Tas Kungs, mūsu Dievs, ir viens vienīgs Kungs. Un tev būs To Kungu savu Dievu mīlēt no visas savas sirds un no visas savas dvēseles, un no visa sava prāta, un no visa sava spēka. Otrs ir šis: tev būs mīlēt savu tuvāku kā sevi pašu; cita lielāka baušļa par šiem nav." 
(Marka evaņģēlijs 12:28-31)

*Un, ja viņš neklausa, tad pieaicini vēl vienu vai divus, lai no divu vai triju liecinieku mutes katrs vārds tiek apstiprināts. (Mateja evaņģēlijs 18-16)

Āmen.

VISPĀRĒJĀ CILVĒKTIESĪBU DEKLARĀCIJA   

BĪBELE

Deklarācijas publiskā vietne:  https://dzintars-brivs-cilveks.blogspot.com/

Deklarācijas īpašnieka paraksts:

Deklarācijas īpašnieka zīmogs/pirksta nospiedums:

1. Liecinieka paraksts:

1. Liecinieka zīmogs/pirksta nospiedums:

2. Liecinieka paraksts:

2. Liecinieka zīmogs/pirksta nospiedums:

Яндекс.Диск-скачать файл

*Lejupielādē failu. Tas ir gatavs šablons kurš atbilst starptautiskām cilvēktiesību juridiskām normām. Nomaini  savus personas datus, vārdu, savu publisko vietni 24/7 un attēlu. Pēc tam izprintē, apstiprini pie notāra 1-2 liecinieku klātbūtnē Deklarāciju, ieliec laminātā un tas būs tavs pilnvērtīgs dokuments. Esi Suverēns Brīvs Dzīvs Cilvēks!



"Māceklis nav augstāks par savu mācītāju, nedz kalps par savu kungu.
Māceklim pietiek, ja tas top kā viņa mācītājs un kalps kā viņa kungs.."
(Mateja evaņģēlijs 10:24-25)
Lasi Bībeli, mācies un dzīvo kā Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks - Jēzus Kristus!




DEKLARĀCIJAS - Juridiskais teksta formāts:
"Dzīvs, Brīvs, Neatkarīgs, Cilvēks"

1. Ievads
Šī deklarācija apliecina un atzīst cilvēka dzimšanas tiesības uz dzīvību, brīvību un neatkarību. 

2. Dzīvības Tiesības
Katram cilvēkam ir neaizskaramas dzīvības tiesības no dzimšanas brīža līdz nāvei.

3. Brīvības Tiesības
Cilvēkam ir tiesības uz personisko un mērķtiecīgu darbību, izvēles brīvību un dzīves veidošanas tiesības pēc savas pārliecības.

4. Neatkarības Tiesības
Cilvēkam ir tiesības uz neatkarīgu un suverēnu dzīvi, brīvu no ārējas iejaukšanās vai spiediena.

5. Cilvēka Tiesību Ievērošana
Dalībvalstis apņemas ievērot un aizsargāt šīs deklarācijas noteiktās cilvēka tiesības un nodrošināt to ievērošanu visās jomās.

6. Piesaucot Apvienoto Nāciju Organizāciju
Dalībvalstis apņemas sadarboties ar Apvienoto Nāciju Organizāciju un citām valstīm, lai veicinātu cilvēktiesību ievērošanu un cieņu pret cilvēku.

7. Spēkā Stāšanās un Ieviešana
Šī deklarācija stājas spēkā pēc tās pieņemšanas un parakstīšanas, un dalībvalstis apņemas veikt nepieciešamos pasākumus tās ieviešanai.

8. Beigas
Ar šo deklarāciju mēs apstiprinām mūsu tiesības uz dzīvību, brīvību un neatkarību un saistāmies aizstāvēt šīs tiesības visās dzīves situācijās.

Vārds:
____________________
(Deklarētāja vārds un paraksts)

Datums:
____________________
(Deklarācijas pieņemšanas datums)

Šī emuāra populārākās ziņas

ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācija

Atklāta vēstule Latvijas valsts prezidentam Egīlam Levita kungam.