Atklāta 2 vēstule Latvijas valsts prezidentam Egīlam Levita kungam.

 Cienījamais prezidenta kungs!

 Es kā cilvēks kurš dzimis savā senču zemē Latvijā un jūs kā cilvēks kurš esat uzņēmies atbildību pārvaldīt Latvijas zemi un rūpēties par Latvijas tautas labklājību, lūdzu cienīt manu izvēli.

 Ņemot vērā to faktu, ka cilvēka cienīga dzīve manā senču zemē Latvijā un citur pasaulē ir kļuvusi man  nepanesama sakara ar mākslīgi radīto apdraudošo situāciju, vēlos jums lūgt man pašam labprātīgi atstāt šo pasauli - nomirt un doties uz viņpasauli. Lūdzu jums nestāties manis izvēlētajā dzīves ceļā ar jūsu jurisdikciju un neapdraudēt manu privāto un sabiedrisko dzīvi ar fizisku iejaukšanos. Ļaut man savas pēdējās dzīves dienas mierīgi nodzīvot neapdraudot sevi un citus cilvēkus, tik ilgi cik Dievs būs man atvēlējis.

Savu izvēli es daru brīvprātīgi, apzināti un pie skaidra saprāta.

Lai jums dzīvespriecīgas un jaukas Dieva noliktās dzīves dienas.

Ar Dievu,

Dzīvs Brīvs Suverēns Cilvēks: Dzintars Jura dēls Ansons.

"Mēs neesam cilvēciskas būtnes ar garīgu pieredzi.

Mēs esam garīgas būtnes ar cilvēcisku pieredzi."

(Pjērs Teilārs de Šardēns)

Šī emuāra populārākās ziņas

DZĪVA CILVĒKA BRĪVAS GRIBAS IZTEIKŠANAS DEKLARĀCIJA

ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācija

Atklāta vēstule Latvijas valsts prezidentam Egīlam Levita kungam.