Åpent offentlig brev. / Atklāta publiska vēstule.

På grunn av uklaring om viruset, derfor deltar jeg ikke i denne prosessen og vil ikke bli offer for denne propoganden. Jeg følger hvem er forfatteren av denne propoganden. Den er ikke Gud. Og det viktigste er at når uretferdighet formerer seg rund oss, og jeg vill ikke at min kjærlighet og forbindelse med Gud skal forsvinne. Guds ord er kjærlighet til mennesket og sannheten. Derfor Guds ord er viktigste for meg i dag. Jeg er ikke koronaskeptiker og beskytter meg selv. Jeg stoler på tradisjonell medisin. Jeg går på malurtbehandling, bruker A-vitaminer, ingever osv. Jeg lever en sunn livsstil og styrker imuniteten min. Jeg løper og går på gåtur.

  Hvis vi lever i et demokrati, må vi ha rett til fryhet og fritt valg for hvordan vi skal beskytte seg selv. Jeg velger en alternativ sun og naturlig profylaktisk behandling. Først og fremst jeg er Guds barn og bare Gud har makt over meg og min kroppen.

 Venligst respekter meg og min valg som er basert på Universal erklæring av menneskerettigheter og Guds ord - Bibelen.

Med venlig hilsen, Dzintars Ansons.

Universal Declaration of Human Rights:

Article 1.

All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.

Article 2.

Everyone is entitled to all the rights and freedoms set forth in this Declaration, without distinction of any kind, such as race, colour, sex, language, religion, political or other opinion, national or social origin, property, birth or other status. Furthermore, no distinction shall be made on the basis of the political, jurisdictional or international status of the country or territory to which a person belongs, whether it be independent, trust, non-self-governing or under any other limitation of sovereignty.

Article 3.

Everyone has the right to life, liberty and security of person.

https://www.un.org/en/universal-declaration-human-rights/index.html

Bibelen:

https://bibel.no/

*En av de skriftlærde, som hadde hørt på dette ordskiftet og lagt merke til hvor godt Jesus svarte, gikk bort til ham og spurte: «Hvilket bud er det første av alle?» Jesus svarte: «Det første budet er dette: ‘ Hør, Israel! Herren vår Gud, Herren er én. Du skal elske Herren din Gud av hele ditt hjerte og av hele din sjel og av hele ditt sinn og av all din kraft.’ 31 Det andre er dette: ‘ Du skal elske din neste som deg selv.’ Ikke noe annet bud er større enn disse.» (Markus 12-28:31)


Man ir daudz neskaidrības par vīrusu, tāpēc es nepiedalos šajā procesā un nekļūšu par šīs propagandas upuri. Es sekoju, kurš ir šīs propagandas autors. Tas nav Dievs. Un vissvarīgākais ir tas, ka tad, kad ap mums vairojas netaisnība es nevēlos lai pazūd mana saikne un mīlestība pret Dievu. Dieva vārds ir mīlestība pret cilvēku un patiesība. Tāpēc man šodien vissvarīgākais ir Dieva vārds. Es neesmu koronas skeptiķis un es pats sevi pasargāju. Es ārstējos ar vērmeļu tēju, lietoju A-vitamīnu, ingveru utt. Es dzīvoju veselīgu dzīvesveidu un stiprinu savu imunitāti. Es daudz skrienu un eju svaigā gaisā.

  Ja mes dzīvojam demokrātiska valsti, tad mums ir jābūt tiesībām uz brīvību un brīvu izvēli, kā sevi pasargāt. Es izvēlos alternatīvo un dabisko profilaktisko ārstēšanu. Pirmkārt un galvenokārt, es esmu Dieva bērns, un tikai Dievam ir vara pār mani un manu ķermeni.

 Lūdzu cieniet mani un manu izvēli, kas balstīta uz Vispārējo cilvēktiesību deklarāciju un Dieva vārdu - Bībeli.

Ar cieņu, Dzintars Ansons.

Šī emuāra populārākās ziņas

DZĪVA CILVĒKA BRĪVAS GRIBAS IZTEIKŠANAS DEKLARĀCIJA

ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācija

Atklāta vēstule Latvijas valsts prezidentam Egīlam Levita kungam.