Rīt Levita būda plkst 8.16 uzlidos gaisā kopā ar miesassargiem

"Bruņojieties ar visiem Dieva ieročiem, lai jūs varētu pretī stāties velna viltībām. Jo ne pret miesu un asinīm mums jācīnās, bet pret valdībām un varām, šīs tumsības pasaules valdniekiem un pret ļaunajiem gariem pasaules telpā. Tāpēc satveriet visus Dieva ieročus, lai jūs būtu spēcīgi pretī stāties ļaunajā dienā un, visu uzvarējuši, varētu pastāvēt." (Efeziešiem.6:11-13)
"Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs." (Jāņa ev.1:1)  
"Noplēsiet šo Templi, un Es to trijās dienās atkal uzcelšu." (Jāņa ev. 2-19)
Ar šiem vārdiem es pateicu, ka sabruks vecais ticības templis un radīsies jaunais patiesības templis un es to pateicu tā, lai visiem tas būtu labi saprotams.
Savukārt #LatviasMediji  #VDD un #LatvijasĢenerālprokuratūra  to nesaprata, bet interpretēja to pa savam un šuj man krimināllietu par ko tagad arī mani vajā.
Nekas nenotiek bez iemesla, visam ir savs cēlonis un sekas. Vai tauta bez iemesla izraisa savu nepatiku un naidu pret esošo varu kura ir panākusi ar savām darbībam pat atteikties no cilvēktiesību normām...

 

 Lieta Nr. 11840001220, pēc krimināllikuma 231 panta par „apzināti nepatiesu paziņojumu par sprāgstošas, indīgas, radioaktīvas vai bakterioloģiskas vielas vai materiālu vai spridzināmās ietaises ievietošanu vai novietošanu” ievietoto ierakstu savā saociālajā facebook.com privātajā profilā: "Rīt Levita būda plkst 8.16 uzlidos gaisā kopā ar miesassargiem"., šo iespejams manis nosapņoto metaforu VDD no juridiskā subjektīvā viedokļa interpretē, kā spridzināmās ietaises ievietošanu iestādē "Rīgas pils", kas ir valsts prezidenta rezidence. Kaut arī manā ierakstā nav neviena vārda par spridzekļa ievietošanu, jo uzlidot gaisā var vienalga kas manās domās un prezidenta pils arī nevar būt pēc būtības būda un miesassargi nav prezidenta apsardze, tie var būt parasti apģērba gabali un rīt var arī nekad nepienākt, jo nav noteikta nekāda konstante-atskaites punkts, kurš būs tas liktenīgais rīts..,un t.t. 

 Pilnīgai skaidrībai manam ierakstam piebildīšu, ka mans vienīgais ierocis pret tumsu ir Dieva vārds un Bībele. Kas ir pret to, tas ir pret Dievu.

  Mani neizsmeļamie mākslinieciski radošie pieraksti iespējams topošai grāmatai vai kādam citam mākslas darbam, kuri ir izrauti no konteksta un kurus es publicēju, lai redzētu cilvēku attieksmi par cilvēkiem, lietām un notikumiem, kas palīdz savukārt man radoši augt ir pataisīti par bīstamiem un krimināli sodāmiem. 

  Neskatoties ne uz ko pret mani tiek izvirzīta apsūdzība, kaut gan apsūdzību iespējams būtu jāizvirza masu medijiem, kuri to ir aktivizējuši un publicējuši plašai auditorijai pat nesazinoties ar mani, neuzdodot man nevienu jautājumu, ko es ar savu ierakstu biju domājis. Viņi  izmantojot manu sociali privāto pierakstu, padarot mani par grekāzi, sensāciju vai kādu citu iemeslu dzīti to pašrocīgi publicēja saceļot vētru gan sociālajos tīklos, gan VDD koridoros, gan prezidenta pilī.

Zemāk lietas materiāli atpakaļ ejošā secībā:









Saistošie raksti un atsauces:



"Šie vārdi ir uzticami un patiesi. Tas Kungs, praviešu garu Dievs, ir sūtījis Savu eņģeli atklāt Saviem kalpiem, kam drīzumā jānotiek. Redzi, Es nāku drīz!" 
(JĀŅA ATKLĀSMES GRĀMATA 22:6-7)

Šī emuāra populārākās ziņas

DZĪVA CILVĒKA BRĪVAS GRIBAS IZTEIKŠANAS DEKLARĀCIJA

ANO Vispārējā cilvēktiesību deklarācija

Atklāta vēstule Latvijas valsts prezidentam Egīlam Levita kungam.